האם יש קשר בין הרפורמות החינוכיות בבתי הספר בארה"ב ובין שעות העבודה של המורים ?

מקור וקרדיט:
Christiana Stoddard and Peter Kuhn. "Incentives and effort in the public sector: Have US education reforms increased teachers’ work hours",  Economics of Education Review Volume 27, Issue 1, February 2008, Pages 1-13
 
 
 

צוות חוקרים אמריקאיים המתמחה בחינוך ובכלכלה ניסה לבדוק את היקפי העבודה של מורים בארה"ב ואת הגורמים המשפיעים עליהם . השערת המחקר הייתה כי רפורמות חינוכית ( כגון  no child left behind ) מגדילה משמעותית את היקפי העבודה של מורים בבתי הספר. הממצאים מוכיחים כי אכן חל גידול בהיקפי עבודה של מורים בארה"ב מאז שנות ה-80 . בממוצע כמעט כל המורים בארה"ב עובדים שעה נוספת מאז שנת 1983 . יתרה מזאת , עומס העבודה על המורים מעבר לשעות בית הספר גדל ב34% מאז שנת 1987. יחד עם זאת , לא נמצא הקשר בין הרפורמות החינוכיות ובין עומס העבודה של המורים. כלומר,  גורמים ארגוניים פנים-בית-ספריים  ומשתנים קוריקולריים ( תכנים ותוכניות לימודים ) גרמו לעומס העבודה על המורים ולא בהכרח הרפורמות החינוכיות. הרפורמות החינוכיות שהשפיעו על שינוי בדרכי הערכת התלמידים אבל לא הובילו בהכרח לעומס העבודה של המורים מעבר לשעות הלימודים. מרכיבים שמשפיעים על עבודת המורים הם בעיקר פנים-ארגוניים, תקשוביים וגם בחלקם נוגעים לקשר עם הקהילה וההורים  ( Christiana Stoddard,   Peter Kuhn ).

ראה גם :

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya