האם יכולה להיות לתלמידים יותר מדי טכנולוגיה?

מאת: Susan Pinker

 SUSAN PINKER, “Can Students Have Too Much Tech?”, New York Times, JAN. 30, 2015

יש הרבה מה לאהוב במדיניות הפנים של הנשיא אובמה, עליה הכריז החודש בנאום מצב האומה (State of the Union address): שירותי בריאות, חופשת לידה, מכללות ברות-השגה. אך יש משהו אחד שטעה בו. כחלק מהבטחתו להכין ילדים אמריקניים לעולם תחרותי יותר ויותר, הוא נשבע "לשמור על אינטרנט חופשי ופתוח" ו"להרחיב את השגתו לכל כיתה ולכל קהילה".

טכנולוגיה רבה יותר בכיתה משמשת כבר זמן רב תרופת פלא של קביעת מדיניות. אך עדויות הולכות וגוברות מראות שהרעפת כלים מתוקשבים לא תצמצם את הפערים בכיתה בחינוך. יתרה מזאת, היא תרחיב אותם.

זה נכון שלעיתים קרובות יש עליה קטנה במעורבות התלמידים בלימודיהם – אפליקציות אינטראקטיביות יכולות להיות מהנות. אך החדשנות מתפוגגת לאחר מספר חודשים, אומר לארי קובן, פרופ' אמריטוס לחינוך מאוניברסיטת סטנפורד.

למאמר בעיתון "ניו יורק טיימס"

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya