דמיון ולמידה אותנטית

מאת: L. CIOLAN .

CIOLAN, L. (2013). IMAGINATION AND AUTHENTIC LEARNING. Elearning & Software For Education, (2), 470-473. 


המאמר דן באתגרים של יצירת התנאים עבור למידה אותנטית במקרה של הלומדים במילניום החדש.

מאחר שאחת מהפרספקטיבות העיקריות לגבי תהליך הלמידה היא ליצור יותר מצבים של אותנטיות ללמידה, המחברים ינתחו כיצד סביבות למידה וירטואליות משפיעות באופן חיובי ותומכות בתהליכי למידה באיכות גבוהה.

מופיעה ומתגבשת מגמה חדשה בפיתוח תכניות לימודים ובפרקטיקת הלמידה, עם מוקד עיקרי על תרחישי למידה שיכולים לטפח נטייה עקבית ליצירת אותנטיות בתוך תהליכי הלמידה.

הבניית הלמידה מוגברת על ידי סביבות הלמידה, לא רק תוך התייחסות לסביבת הלמידה הפיסית, אלא גם לכל המרכיבים (פיסי, קוגניטיבי, רגשי ופעילותי) של מצב הלמידה.

המאמר יבחן את המסקנות ברמת פרקטיקת הלמידה, תוך מתן תשומת לב מיוחדת לסביבות למידה וירטואליות.

קישור לתקציר המאמר באנגלית



    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya