דמות בית הספר המטמיע ומתרגל מיומנויות למידה
מאת: יורם אורעד
מילות מפתח:
בתי ספר
מאפיינים קוגניטיביים
מאפיינים קוריקולריים
מיומנויות
סביבות למידה
סביבת הוראה-למידה
תהליכי למידה
תלמידים
לחצו כדי להאזין לפריט
למאמר של יורם אורעד ברשת החברתית בחינוך "שלובים"
מאת: יורם אורעד
מילות מפתח:
בתי ספר
מאפיינים קוגניטיביים
מאפיינים קוריקולריים
מיומנויות
סביבות למידה
סביבת הוראה-למידה
תהליכי למידה
תלמידים
לחצו כדי להאזין לפריט
למאמר של יורם אורעד ברשת החברתית בחינוך "שלובים"
לפריט זה התפרסמו 1 תגובות
היי אחרי ששוטטתי הרבה בבלוגים בחינוך , נהניתי לקרוא את המאמר הזה ,כן לדעתי המורה הוא מעצב הלמידה והוא הגורם לקהילה מלומדת , הוא זה שמהווה את הלמידה לאפקטיביות על ידי יצירת רפלקצייה שהיא גורם חשוב לשיפור אופיו של בית הספר
פורסמה ב 14/12/2012
ע״י האלה
היי אחרי ששוטטתי הרבה בבלוגים בחינוך , נהניתי לקרוא את המאמר הזה ,כן לדעתי המורה הוא מעצב הלמידה והוא הגורם לקהילה מלומדת , הוא זה שמהווה את הלמידה לאפקטיביות על ידי יצירת רפלקצייה שהיא גורם חשוב לשיפור אופיו של בית הספר