גישות, דרכי הוראה – למידה ומסגרות לימוד שיכולות לקדם הישגי תלמידים בסיכון
מאת: לאה יגור , יפעת אשרת , חיה גיל , דליה שמש , מלכה וידיסלבסקי
מילות מפתח:
גישת ההוראה המותאמת
דרכי הוראה
הוראה
הוראה קונסטרוקטיביסטית
למידה שיתופית
שיטות הוראה
תלמידים בסיכון
תלמידים חלשים
הגורמים המשפיעים על הישגי תלמידים בסיכון :
א. גישות : הגישה הביהביוריסטית, הגישה הקונסטרוקטיביסטית וגישת ההוראה המתואמת.
ב. דרכי הוראה- למידה: למידה שיתופית, הוראה למידה מותאמת וחונכות.
ג. ארגון הלומדים: מסגרות בעלות הרכב תלמידים הומוגני והטרוגני מבחינת ההישגים בלימודים.
בסקירה מוצגים באופן מתודי מסקנות ממחקרים שונים בנושאי הגורמים המשפיעים על הישגי תלמידים בסיכון.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya