גורמים מעכבים ברפורמות חינוכיות מתוקשבות : התנגדויות הורים
מאת: אסתי דורון
מילות מפתח:
גורמי הצלחה וכישלון
גורמי לחץ
גורמי שינוי
הורים
מחשבים ניידים
שילוב אינטרנט בהוראה
שילוב מחשב בהוראה
הספרות המקצועית בחינוך כבר גילתה כבר לפני שנים כי מעורבות הורים בתוכניות חינוכיות בכלל וברפורמות חינוכיות בפרט היא לעתים גורם מעכב ואפילו שלילי בקידום תהליכים . ביטוי להתפתחות מעכבת כזו ניתן למצוא גם בתכנית התקשוב החינוכית של שילוב מחשבים ניידים מש"י ביישוב גני תקוה. אסתי דורון מדווחת בבלוג שלה על התנגדות של הורים בגני תקווה להמשך שימוש במחשב הנייד של תלמידים בבתי הספר. עפ"י הדיווח חלק מהורי התלמידים העולים לכתה ה' מתנגדים נחרצות לשימוש במחשב הנייד. פרויקט שילוב המחשבים הניידים ע"י תלמידים ביישוב גני תקווה נחשב כפרויקט חינוכי אשר אמור להוות דוגמא ודגם לכל מערכת החינוך בארץ. מצער יהיה אם גורם השמרנות של ההורים יהווה גורם שלילי בתהליך ארוך טווח לשילוב מחשבים ניידים בכל הארץ.
למאמרון של אסתי דורון עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya