גובר התסכול של מורים ממדיניות הסטנדרטים בארה"ב

עדויות חדשות ,שמגיעות לאחרונה מארה"ב , מלמדות כי גובר התסכול של מורים בבתי הספר שם מהדגשת היתר של בחינות ההישגים הסטנדרטיות שהנהיג משרד החינוך הפדראלי בשנים האחרונות.

לדעת המורים, הדגש שניתן להכנת תלמידים לבחינות ההישגים פוגם הן בעבודתו היצירתית של המורה בכיתה , בדרכי ההוראה יותר מכל במוטיבציה של התלמידים ללמידה סקרנית וחקרנית.

בחינות ההישגים הסטנדרטיות הוכנסו במקור ע"י ממשלו של הנשיא הקודם ג'ורג בוש בשנת 2002 ( כחלק מרפורמת No child left alone ) ומאז הדינאמיקה שלהן והשפעתן על בתי הספר רק הולכים ומתחזקים .

הדגש הנוכחי על הסטנדרטים הלאומיים בתחום של תוכן הליבה פועל כנגד שלוש מטרות של החינוך במאה ה-21: שיתוף פעולה, חשיבה ביקורתית ויצירתיות.

מקור

ראה גם :
תכנית הלימודים המתוקננת בארה"ב ואובדן היצירתיות

הדגלים האדומים בדרך ליישום הסטנדרטים הממשלתיים החדשים בחינוך בארה"ב

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya