בית הספר תיכון חדשני המבוסס על העיקרון של שטח פתוח
מאת: עמי סלנט
מילות מפתח:
אדריכלות
בתי ספר תיכוניים
דנמרק
סביבת למידה מגוונת
פדגוגיה חדשנית
תהליכי למידה
תהליכי שינוי
תכנון בתי ספר
תכנון מרחבי למידה
תכנון עתידי
לחצו כדי להאזין לפריט
תלמידי בית הספר הם ילדים בגיל ההתבגרות, מכיתות י' ועד יב' . הכיתות בבית הספר לא מופרדות על ידי קירות - כמעט כל הכיתות לומדות בחדר אחד ענק. בכל רחבי בית הספר יש אינטרנט אלחוטי, כך שהתלמידים יכולים לתקשר לא רק פנים אל פנים, אלא גם באינטרנט.
הקהילה של התלמידים מוגדרת ע"י הקהילות הקיימות, ונוצרת בחלל שביניהן.
קישור לסקירה המלאה
מאת: עמי סלנט
מילות מפתח:
אדריכלות
בתי ספר תיכוניים
דנמרק
סביבת למידה מגוונת
פדגוגיה חדשנית
תהליכי למידה
תהליכי שינוי
תכנון בתי ספר
תכנון מרחבי למידה
תכנון עתידי
לחצו כדי להאזין לפריט
תלמידי בית הספר הם ילדים בגיל ההתבגרות, מכיתות י' ועד יב' . הכיתות בבית הספר לא מופרדות על ידי קירות - כמעט כל הכיתות לומדות בחדר אחד ענק. בכל רחבי בית הספר יש אינטרנט אלחוטי, כך שהתלמידים יכולים לתקשר לא רק פנים אל פנים, אלא גם באינטרנט.
הקהילה של התלמידים מוגדרת ע"י הקהילות הקיימות, ונוצרת בחלל שביניהן.
קישור לסקירה המלאה
לפריט זה התפרסמו 1 תגובות
ההלימה בין הפדגוגיה לבין מרחבי הלמידה והתשתיות המאפשרות
פורסמה ב 01/09/2017
ע״י ד"ר משושנה מירוצ'ניק
ההלימה בין הפדגוגיה לבין מרחבי הלמידה והתשתיות המאפשרות