איכות ההערכה ותרומתה הן כרטיס הביקור של בית הספר
המאמר (גרסה חדשה ומעודכנת של המאמר) מתייחס למערך ההערכה הבית ספרית הנהוג כיום במערכת החינוך, מציג את תהליכי מיסודו, ומציע תפיסה שונה לארגונו ולהגדרת תפקידו כגורם מערכתי רב חשיבות בהבניה של תהליכי איכות שיסייעו להצלחת בתי הספר בפעילותם השוטפת ובזיקה למדיניות ולמטרות מערכת..( ד"ר שלומית אבדור) . .
המאמר (גרסה חדשה ומעודכנת של המאמר) מתייחס למערך ההערכה הבית ספרית הנהוג כיום במערכת החינוך, מציג את תהליכי מיסודו, ומציע תפיסה שונה לארגונו ולהגדרת תפקידו כגורם מערכתי רב חשיבות בהבניה של תהליכי איכות שיסייעו להצלחת בתי הספר בפעילותם השוטפת ובזיקה למדיניות ולמטרות מערכת..( ד"ר שלומית אבדור) . .
המאמר המלא נמצא בקישור המצורף
עמוד 23
https://www.kaye.ac.il/wp-content/uploads/2018/08/kolot7.pdf
היכן ניתן למצוא את המאמר הטקסט מלא?
הקישורים שצורפו שבורים
תודה
לילך
אשמח אם תשלחו את המאמר במלואו
המאמר המלא נמצא בקישור המצורף
עמוד 23
https://www.kaye.ac.il/wp-content/uploads/2018/08/kolot7.pdf
היכן ניתן למצוא את המאמר הטקסט מלא?
הקישורים שצורפו שבורים
תודה
לילך
אשמח אם תשלחו את המאמר במלואו