אז ועכשיו, בתוך הכיתה ומחוצה לה: מורים לומדים ללמד דרך התנסות בתכנית הלימודים שלהם
Kissling, Mark T. "Now and then, in and out of the classroom: Teachers learning to teach through the experiences of their living curricula", Teaching & Teacher Education. Nov2014, Vol. 44, p81-91.
כיצד, מתי והיכן, מורים לומדים ללמד? מונחה על ידי שאלה זו, המאמר בוחן את היחסים בין התנסויות בהוראה לבין ההתנסויות בחיים של מורים.
המאמר מספר, דרך חקירה של נרטיבים, על "הזרמים של תכניות הלימודים" של שלושה מורים בהקשרים שונים של הוראה, תוך ציון ההמשכיות, האינטראקציה ומקום ההתנסויות המרכיבים את הזרמים הללו.
המאמר טוען שהמורים האלה לומדים ללמד דרך "תכנית הלימודים של חייהם" על פני כל הזמנים והמקומות שבהם הם חיו, לא רק הזמן שבו הם לימדו בכיתה.
המאמר מסכם שיש לחייב את התכניות להכשרת מורים לטפל באופן הדוק בחקירה של מורים וניתוח של ההתנסויות שעברו בחייהם בכיתה ומחוצה לה.