אוריינות מידע בחינוך, סיכום הכינוס האקדמי שנערך ב-Staffordshire University

לחצו כדי להאזין לפריט
 סקירת הספר החדש על אוריינות מידע בחינוך, סיכום הכינוס האקדמי שנערך באנגליה, Staffordshire University. בחודש מאי 2006. הספר החדש מהווה אסופה של המאמרים והמחקרים שהוצגו במהלך הכינוס באנגליה, לרבות הרחבות של ההרצאות המקוריות, כגון אוריינות מידע ופדגוגיה חדשה, לוחות ממוחשבים בכיתה ושאלה המוטיבציה של תלמידים לפתוח מיומנויות של אוריינות המידע (Jones et al. ), סוגיות של הקשר בין אוריינות מידע וחיפוש במנועי חיפוש. הספר מצליח להצביע על כיווני המחקר העיקריים כיום בתחום חקר אוריינות המידע בחינוך.
 
 
Walton, G. & Pope, A. (eds.) (2006). InformationLiteracy: recognising the need. Oxford: Chandos Publishing. 63 pp. ISBN 184334243X pbk.
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
לחצו כדי להאזין לפריט
 סקירת הספר החדש על אוריינות מידע בחינוך, סיכום הכינוס האקדמי שנערך באנגליה, Staffordshire University. בחודש מאי 2006. הספר החדש מהווה אסופה של המאמרים והמחקרים שהוצגו במהלך הכינוס באנגליה, לרבות הרחבות של ההרצאות המקוריות, כגון אוריינות מידע ופדגוגיה חדשה, לוחות ממוחשבים בכיתה ושאלה המוטיבציה של תלמידים לפתוח מיומנויות של אוריינות המידע (Jones et al. ), סוגיות של הקשר בין אוריינות מידע וחיפוש במנועי חיפוש. הספר מצליח להצביע על כיווני המחקר העיקריים כיום בתחום חקר אוריינות המידע בחינוך.
 
 
Walton, G. & Pope, A. (eds.) (2006). InformationLiteracy: recognising the need. Oxford: Chandos Publishing. 63 pp. ISBN 184334243X pbk.
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?