אוצרות דיגיטלית כפעולה לימודית

אוצרות דיגיטלית כפעולה לימודית
Digital curation as learning activity

פרופ’ איליה לוין
רבקה גדות

הרצאה בכנס מיטל 2012

בכיתה פוסט-תעשייתית מאפייני תהליך הלמידה הם : לימוד הנושא, גלישה ברשת, חיפוש מידע, ניתוח, ושמירת התוכן וזה מוביל אותנו לאוצרות דיגיטלית.
ממצאים ראשונים במחקר של פרופסור איליה לוין ורבקה גדות באוניברסיטת תל אביב מצביעים על כך שתרומת הסוציאליזציה על איכות האוצרות הדיגיטלית גבוהה מאשר תרומת הגיוון במקורות המידע. נמצא מתאם גבוה בין רמה גבוהה של פעילות אישית של
סטודנטים לתהליך (PIO) - כלומר: רמת התרומה של אישיותם האוצרות הדיגיטלית - לבין רמה גבוהה של שיתוף חברתי 

קישור למצגת  

אוצרות דיגיטלית כפעולה לימודית - רבקה גדות‎ - YouTube

ראה גם :
אוצרות דיגיטאלית

כלים מתוקשבים פתוחים לאוצרות דגיטאלית
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya