אוצרות דיגיטלית כפעולה לימודית
מאת: רבקה גדות , איליה לוין
מילות מפתח:
אוניברסיטאות
הפקת ידע
מיומנויות טכנולוגיות
מיומנויות מידע
מיומנויות תקשוב
מקורות מידע
סביבות למידה מתוקשבות
סטודנטים
שיתוף פעולה
תהליכי התמודדות
תהליכי למידה
תהליכים קוגנטיביים
Digital curation as learning activity
פרופ’ איליה לוין
רבקה גדות
הרצאה בכנס מיטל 2012
בכיתה פוסט-תעשייתית מאפייני תהליך הלמידה הם : לימוד הנושא, גלישה ברשת, חיפוש מידע, ניתוח, ושמירת התוכן וזה מוביל אותנו לאוצרות דיגיטלית.
ממצאים ראשונים במחקר של פרופסור איליה לוין ורבקה גדות באוניברסיטת תל אביב מצביעים על כך שתרומת הסוציאליזציה על איכות האוצרות הדיגיטלית גבוהה מאשר תרומת הגיוון במקורות המידע. נמצא מתאם גבוה בין רמה גבוהה של פעילות אישית של
סטודנטים לתהליך (PIO) - כלומר: רמת התרומה של אישיותם האוצרות הדיגיטלית - לבין רמה גבוהה של שיתוף חברתי
קישור למצגת
אוצרות דיגיטלית כפעולה לימודית - רבקה גדות - YouTube
ראה גם :
אוצרות דיגיטאלית
כלים מתוקשבים פתוחים לאוצרות דגיטאלית
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya