אבל המורה, העתקתי את זה בדיוק מהאינטרנט, למה נתת לי נכשל?", או כיצד להתמודד עם בעיית ההעתקות בעידן שיתוף המידע
מאת: שחר עוז
מילות מפתח:
דרכי הוראה
דרכי התמודדות
העתקה
מאפייני תקשוב בחינוך
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
שילוב אינטרנט בהוראה
שילוב מחשב בהוראה
תלמידים
בכנס מיטל האחרון, יוני 2013, דובר רבות בשאלת היושרה של התלמיד (שיזף רפאלי, יובב עשת, גילה קורץ ואחרים). אפילו ישנו מוצר ישראלי חדש שנועד לגלות העתקות באופן אוטומטי (Originality). המרצים התלוננו שהתלמיד יכול לעשות בקלות העתק-הדבק מהרשת ישר לעבודה שלו, והיותר גרוע מזה הוא שהם אינם מבינים מדוע זה לא בסדר. שחר עוז, מומחה לתקשוב בחינוך ולהדרכה ממוחשבת, מציע כמה הצעות מועילות בתור דרכי התמודדות עם התופעה.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya