תרומת רשת חברתית יעודית בביה"ס תיכון בנורבגיה – ממצאי מחקר
מאת: Kristin Beate Vasb?
מילות מפתח:
בתי ספר תיכוניים
נורבגיה
סביבות למידה מתוקשבות
פדגוגיה חדשנית
רשתות חברתיות
תהליכי למידה
תלמידים
Vasbø, Kristin Beate , Silseth, Kenneth, Erstad, Ola . "Being a Learner Using Social Media in School: The Case of Space2cre8". Scandinavian Journal of Educational Research. Feb2014, Vol. 58 Issue 1, p110-126. 17p.
השימוש ברשתות חינוכיות ייעודיות בחינוך נחקר במקומות שונים בעולם וברוב המקרים ממצאי המחקר מצביעים על תרומת הרשתות החברתיות ללמידה פעילה והנעה בלמידה . המחקר הנוכחי אשר התפרסם בכתב עת שפיט, נערך לפני שנתיים בנורבגיה בבית ספר תיכון בקרב אוכלוסיית תלמידים מעורבת מבחינה אתנית. ממצאי המחקר מוכיחים שוב כי שילוב רשת חברתית בלמידה בכיתה מאפשר תלמידים מרחב שיתופי משלהם והנעה מוגברת יותר ללמידה במהלך לימודיהם בביה"ס.
ראה גם :
מחזה באנגלית מתארח בפייסבוק: בדיקת הישגים ועמדות של תלמידים לגבי לימוד מחזה באנגלית בסביבת הפייסבוק
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya