תפיסת התפקיד של המדריך לשילוב התקשוב בעידן הדיגיטאלי
מאת: אסתי דורון
מילות מפתח:
בתי ספר
הדרכה
הדרכה בית-ספרית
מאפייני תפקיד
מאפייני תקשוב בחינוך
סביבות למידה מתוקשבות
שילוב אינטרנט בהוראה
שילוב מחשב בהוראה
תפיסת תפקיד
אסתי דורון שואלת ומתחבטת במהות התפקיד של המדריך לשילוב התקשוב במערכת החינוך ובבתי הספר. כותבת אסתי בבלוג שלה: "עלי לשאוף כל הזמן לשינוי ממעלה שניה ושלישית שבהם הכלים הטכנולוגיים משפיעים על הפדגוגיה ויחד מעצבים משהו אחר סינרגי טוב יותר מהקיים. האיזון הזה בין הפדגוגיה לטכנולוגיה מטריד אותי ומבלבל אותי מאד מאחר ולא פעם אני רואה מורים שרכשו את מיומנות השימוש בטכנולוגיה, אך היכולות הפדגוגיות שלהם נמוכות מאד, והטכנולוגיה מעצימה את חוסר הבנתם הפדגוגית" ( אסתי דורון ).
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya