תכנון אוניברסלי עבור למידה בקורס מקוון להכשרת מורים: הגברת הביטחון של הלומד ללמד באופן מקוון
Ye He. "Universal Design for Learning in an Online Teacher Education Course: Enhancing Learners' Confidence to Teach Online", Journal of Online Learning & Teaching, Jun2014, Vol. 10 Issue 2, p283-298.
מאמר זה מדווח על חקר מקרה של קורס מקוון בהכשרת מורים שתוכנן תוך התבססות על עקרונות של תכנון אוניברסלי עבור למידה (Universal Design for Learning).
מהסטטיסטיקה ומהתוצאות של סקר שנאספו באמצעות מערכת לניהול למידה מקוונת, 24 פרחי הוראה שיתפו בחוויות שלהם מהלמידה המקוונת.
הממצאים של מחקר זה מתארים את ההשפעה של הקורס המקוון על המסוגלות העצמית ועל הביטחון של פרחי ההוראה בלמידה בסביבה מקוונת ועל ההוראה הפוטנציאלית המקוונת בעתיד.
נידונו גם התפיסות של פרחי ההוראה את האתגרים ואת התועלות של הוראה ולמידה מקוונות.
ראה גם:
שימוש בהשתתפות גמישה בפעילויות בגן ילדים שתוכננו מבחינה אוניברסלית ונתמכות על ידי הטכנולוגיה