תיאוריה מספר אחת של פרקינס
מאת: דיוויד פרקינס
מפתחות האתר: ד"ר ציפורה שויצקי, חגית נגה, דפנה רסלר, ד"ר נלי וולף
צוותי הפיתוח המתוקשבים של מכון מופ"ת
לדעת פרקינס רק הוראה שכוללת חשיבה פעילה תפתח אצל הלומד עצמאות ויצירתיות, שיובילו אותו ללמידה יעילה.
לדעתו על הכיתה להפוך לסביבה, שבה התלמיד יכול לפתח "חשיבה מסדר גבוה" כלומר: עיסוק פעיל של הלומד באיסוף, בהרחבה,
בשחזור, בפירוש, בהערכה, בהעברה ובהסקת מסקנות. לדעת פרקינס, בכל רמה של ידע יש צורך לנתח את החומר החדש ולחשוב היכן למקם אותו בתוך ההקשר של הידע הישן.
yyya
מצגת או המאמר "תיאוריה מס' 1" של פרקינס .הדף לא בנמצא
אתר זה פותח במסגרת צוותי הפיתוח המתוקשבים במכון מופ"תמפתחות האתר הן: ד"ר ציפורה שויצקי, חגית נגה, דפנה רסלר, ד"ר נלי וולף
הקישור למצגת ושמות המפתחות עודכנו. תודה.