רפלקציה של סטודנטיות לחינוך על כתיבת בלוג לימודי
סטודנטיות לחינוך הלומדות בקורס המתוקשב בהנחיית ד"ר גילה קורץ ( המרכז ללימודים אקדמאיים) , מסכמות בצורה רפלקטיבית את ההתמודדות שלהן עם הבלוג הלימודי. הכתיבה בבלוג אפשרה להן העמקה משמעותית בתכנים הקשורים ללמידה מתוקשבת. זו הייתה למעשה רפלקציה מתמשכת (גם אם לא קראו לזה כך) שהשביחה את הלמידה. מתברר עוד כי חלק מהסטודנטיות לחינוך לא מצאו את הבלוג מתאים לניהול שיח ולכן כמעט כל התגובות שקיבלו לא זכו במכוון לתגובה כתובה מצידן . קושי נוסף נמצא בהתאמת הכלי לניהול ידע אישי. יתכן, שאם הבלוג היה באמת מתפתח באופן אישי של הסטודנטיות ולא על פי מחוון לימודי, הן היו מוצאות לנכון להשתמש בו כמרכז ידע הנראה להן רלבנטי. יחד עם זאת, הן מסכמות את התהליך שעברו כחוויה מאתגרת, מקדמת ומלמדת.
רפלקציה של סטודנטית לחינוך על כתיבת הבלוג
הבלוג של המרצה , ד"ר גילה קורץ רפלקציה של סטודנטית לחינוך על כתיבת הבלוג
yyya
להבדיל מחלק לעמיתי לקורס , מצאתי כי באמצעות הבלוג ניתן לנהל דיאלוג וירטואלי , אמנם אופיו שונה מזה המתקיים FTF , אבל בהחלט ניתן להגדירו כדיאלוג. כמו כן הבלוג הלימודי שלי בהחלט הייה עבורי אמצעי יעיל לניהול ידע ואני מוצאת אותו ככלי זמין ונוח לצורך זה. חווית הלמידה באמצעות הבלוג היתה מן המשובחות שחוויתי !
אני מחפשת דו"חות של מחקרי פעולה בחינוך. האם תוכלו להפנות אותי?
אני מחפשת דו"חות של מחקרי פעולה בחינוך. האם תוכלו להפנות אותי?
תוכלי לפנות אולי לדר' גילה קורץ ראש החוג שלנו והמנחה של הפרוייקט