עמדות מורים בארה"ב לגבי טכנולוגיות מתוקשבות ותלמידים
מאת: אילנה ברודו
מילות מפתח:
ארה"ב
מאפייני תקשוב בחינוך
מאפיינים קוגניטיביים
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
עמדות מורים
תלמידים
תקשוב בחינוך
אילנה ברודו
לתלמידים כיום יש אינסוף כלי למידה בקצות האצבעות. השקופיות הוחלפו מזמן במצגות ושיעורי בית ניתן "להעתיק" בלחיצת כפתור בסלולרי לשליחת קובץ התשובות. השאלה הנצחית בקרב חוקרי חינוך וחברה היא אם כל השפע הטכנולוגי הזה תורם ליכולתם של תלמידים להצליח או פוגם בה?
לטענת החוקרים במכון פיו, 87 אחוזים מ-2,462 המורים שהשתתפו בסקר בארצות הברית מאמינים שהטכנולוגיות הדיגיטליות של היום "יוצרות דור מוסח בקלות בעל טווח תשומת לב קצרה". 64 אחוזים מהמורים טענו שהטכנולוגיה מזיקה יותר ממועילה לתלמידים שלהם.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya