על חשיבות למידת צוותים (TBL) בהכשרת מורים

מאת: S Whitaker
מקור וקרדיט:
Whitaker, S. (2011). Technology-supported Team-Based Learning in Preservice Teacher Education. In Proceedings of Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2011 (pp. 3410-3413). Chesapeake, VA: AACE.
Retrieved from http://www.editlib.org/p/36848
למידת צוותים  (TBL) היא אסטרטגיה פדגוגית המבוססת על למידה שיתופית של צוותים המתמודדים יחד עם פתרון בעיות, מרביתם בעיות מורכבות מעבר למיומנות של לומד יחידני.למידת צוותים מבוססת הן על יחידות תוכן מורכבות והן על מתודולוגיה לאיסוף מידע והתווית פתרונות. השימוש במתודולוגיית הTBL  מקובל בלימודי רפואה ומינהל עסקים , אך משום מה הוא נעדר בדרך כלל בהכשרת מורים בארה"ב. כותב המאמר , מציע להקנות לאסטרטגיית הTBL  משקל רב יותר בלימודי הכשרת המורים בארה"ב כאסטרטגיית הוראה פעילה ועדיפה ומתווה כיווני פיתוח עיקריים  ליישום השיטה בהכשרת מורים בארה"ב (Steve Whitaker) .
 ראה גם:
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya