סיפור על מהפכה חדשנית בהכשרת מורים
Garber, Darrell H.; Kolodziej, Nancy. "2+2 = A Story of an Innovative Revolution in Teacher Education", National Teacher Education Journal, Fall2015, Vol. 8 Issue 3, p87-91.
מחסור במורים במדינה דרומית של ארה"ב הניע אוניברסיטה לפתח וליזום תכנית ייחודית בהכשרת מורים, הנקראת תכנית "2+2".
תכנית שיתופית זו בין האוניברסיטה לבין מספר מכללות קהילתיות מספקת לסטודנטים יכולת להשיג הן תואר ראשון (משך לימודים מעל לשנתיים) והן לימודי תעודה (במשך שנתיים) בעודם נשארים במכללה הקהילתית שלהם.
מאמר זה מסביר את הפיתוח ואת היישום של התכנית הייחודית הזו המבוססת על קהילת למידה (cohort-based program). תוצאות היישום של התכנית הראו שמספר הסטודנטים שנרשמו לתכנית גדל מאז פתיחתה בשנת 2003.
יתר על כן, ההשפעה של מודל קהילת הלמידה הובילה לתחושה חזקה של קהילה שבה פותחו מערכות לתמיכה רגשית, חברתית וחינוכית. נידון גם ערכו של מודל זה עבור קהילות למידה מקצועיות.
ראו גם: