נתונים על מורים והוראה במדינות :OECD Education at a glance 2011

הכותב (George Siemens ) מתייחס לדו"ח של ארגון OECD שהתפרסם בשנת 2011 ונקרא Education at a glance. הכותב טוען שזהו מקור מידע בינלאומי יעיל ומקיף לגבי שכר המורים, ההשפעה שיש לרקע של התלמיד על הביצוע שלו בלימודים, ההישגים החינוכיים והתעסוקה, נגישות לחינוך ועוד.

כותב הבלוג מצרף טבלה מתוך הדו"ח של ארגון ה-OECD, שממנה עולה כי הזמן המוקדש ישירות להוראה (teaching time) ירד למעשה במדינות המפותחות, כגון: פינלנד. כך לדוגמא , דו"ח ה-OECD מציין כי :

יחס הזמן העבודה המוקדש להוראה ע"י מורים במדינות שונות מספק מידע לגבי כמות הזמן הזמינה שמוקדשת לפעילויות כגון: הכנת השיעור, הוראה מתקנת, השתלמויות למורים (in-service training) ופגישות צוות.

מתוך ניתוח זמן העבודה של מורים במדינות מתקדמות בOECD עולה כי פחות זמן מוקדש בשנים האחרונות למשימות כגון: הערכה של התלמידים והכנת השיעור.

קישור למאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?

הכותב (George Siemens ) מתייחס לדו"ח של ארגון OECD שהתפרסם בשנת 2011 ונקרא Education at a glance. הכותב טוען שזהו מקור מידע בינלאומי יעיל ומקיף לגבי שכר המורים, ההשפעה שיש לרקע של התלמיד על הביצוע שלו בלימודים, ההישגים החינוכיים והתעסוקה, נגישות לחינוך ועוד.

כותב הבלוג מצרף טבלה מתוך הדו"ח של ארגון ה-OECD, שממנה עולה כי הזמן המוקדש ישירות להוראה (teaching time) ירד למעשה במדינות המפותחות, כגון: פינלנד. כך לדוגמא , דו"ח ה-OECD מציין כי :

יחס הזמן העבודה המוקדש להוראה ע"י מורים במדינות שונות מספק מידע לגבי כמות הזמן הזמינה שמוקדשת לפעילויות כגון: הכנת השיעור, הוראה מתקנת, השתלמויות למורים (in-service training) ופגישות צוות.

מתוך ניתוח זמן העבודה של מורים במדינות מתקדמות בOECD עולה כי פחות זמן מוקדש בשנים האחרונות למשימות כגון: הערכה של התלמידים והכנת השיעור.

קישור למאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?