מעבר לגילוי והחקרנות של תלמידים צעירים : חשיבות האינטראקציה בסביבה מתוקשבת
מאת: Susan Grieshaber
מילות מפתח:
אינטראקציה בין אישית
אינטראקציות
בתי ספר יסודיים
מורים
מחקר בחינוך
סביבות למידה מתוקשבות
שילוב מחשב בהוראה
תהליכי למידה
תמיכה
מקור וקרדיט:
Susan Grieshaber. Beyond discovery: a case study of teacher interaction, young children and computer tasks , Cambridge Journal of Education, 2010 VOL. 40 NO. 1 ,pp.69 – 85
השילוב הנכון במינון המותאם של טכנולוגיות התקשוב בלמידה בכיתה עדיין מציב בפני מורים אתגרים לא מבוטלים. אחת הבעיות העיקריות היא יצירת אינטראקציה נכונה בין התלמידים ושילוב למידת עמיתים. המחקר הנוכחי שנערך באוסטרליה בדק את ההיערכות הנדרשת בכיתות היסוד בביה"ס היסודי מבחינת למידת עמיתים ועבודה בקבוצות קטנות. ממצאי המחקר מראים כי בגילאים צעירים זקוקים התלמידים ליותר הנחייה ותמיכה מצד המורה בכיתה. המורים נוטים להטיל על התלמידים מטלות מתוקשבות מבלי ליצור את ההיערכות הנכונה מבחינת עבודת הצוות בין התלמידים. נדרשת הרבה יותר אינטראקציה בין המורים לתלמידים במהלך המטלות המתוקשבות והיא משפיעה על איכות ההתנסות של התלמידים יותר מאשר חושבים המורים.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya