מחקר חדש בארה"ב לגבי יעילות למידה מרחוק באוניברסיטאות
מאת: אסף שטול-טראורינג
אסף שטול-טראורינג
מחקר חדש בארה"ב שולל את הדימוי השלילי שדבק בתוכנות הלימוד מרחוק : הישגי הסטודנטים שלמדו באולמות האוניברסיטה, ושל אלו שלמדו לבד בביתם, היו שווים. במחקר, שנערך על ידי חברת R+Ithaka S העוסקת בייעוץ בכל הנוגע לשימוש באמצעים טכנולוגיים בהוראה, השתתפו כ-600 סטודנטים משש אוניברסיטאות ציבוריות בארה"ב. הסטודנטים נחלקו לשניים: חלקם נשלחו לקורסי מבוא לסטטיסטיקה מהסוג המסורתי, ואילו היתר למדו את אותו הקורס, רק באמצעות תוכנת למידה אינטראקטיבית ומקוונת ( אסף שטול-טראורינג).
ראה גם :
הרווארד ו-MIT מאחדות כוחות ביוזמת לימודים מקוונים בחינם
שתי האוניברסיטאות היריבות יציעו במסגרת היוזמה קורסים שיאפשרו לקבל תעודה, אך לא ניקוד אקדמי
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya