מחקר בארה"ב : שילוב יישומי טוויטר בקורס אקדמי מביא למעורבות רבה יותר של הלומדים
מחקר אשר התפרסם בימים אלו בארה"ב (חודש אוקטובר 2012 ) מצא כי שילוב יישום מתוקשב של טוויטר בקורסים תורם למעורבות רבה יותר של הסטודנטים בלמידה . המחקר של Christine Greenhow נערך בקרב סטודנטים באוניברסיטת מישיגן בארה"ב . קורסים שבהם המרצים שילבו והטמיעו שימוש בטוויטר ( רשת חברתית להודעות קצרות עד 140 אותיות ) כאמצעי לאינטראקציה גרמו למעורבות רבה יותר של הלומדים . גם הישגיהם בלמידה היו גבוהים יותר בהשוואה לסטודנטים שלא השתמשו בטוויטר.
It’s Official: Using Twitter Makes Students More Engaged
Beyond Bieber: Twitter improves student learning
ראה גם :
טוויטר בהשכלה הגבוהה- סקר בארה"ב
מערכת מיקרובלוגים ייעודית לכיתה או קורס
מערכת מיקרובלוגים ייעודית ליישומי הוראה ולמידה בכיתה
Twitter - שבירת קיר הכיתה
שימוש בטוויטר כרשת חברתית בכיתות ביה"ס יסודי
שילוב טוויטר בחטיבת הביניים
ראי ראי שעל הקיר, מי מצייץ ומשפיע בעיר? קהילת ידע מקצועית בטכנולוגיות למידה בטוויטר –ניתוח רשתות
שילוב גוגל דוקס וטוויטר בלימוד אנגלית כשפה זרה