מורי מורים ומורים כלומדים: נקודות מבט בין-לאומיות
Boyd, P., Szplit, A., & Zbróg, Z. (Eds.). (2014). Teacher educators and teachers as learners. International perspectives. Kraków: Libron.
בספר זה, המחברים טוענים שלהכשרת מורים יש פדגוגיה מורכבת ומרובדת. בטענה שהפדגוגיה "מרובדת" עבור הכשרת מורים, המחברים מתכוונים בעיקר לכך שהלמידה של ילדים ושל אנשים צעירים נמצאת בליבה של הכשרת המורים אבל עם שכבות מעל לרמה זו, לדוגמא, לגבי הלמידה של מורים ולגבי הלמידה של מורי מורים.
כאשר מורי המורים מקדמים פגישה רשמית עם סטודנטים להוראה הם דואגים לרווחה ולהתקדמות של הסטודנטים שלהם, אבל הם גם חושבים על הלמידה של התלמידים הנוכחיים והעתידיים של הסטודנטים להוראה. שכבה זו היא המניע העיקרי עבור מורי מורים רבים: הם שוקלים באופן רפלקטיבי האם הם תומכים באופן אקטיבי בסטודנטים שלהם כך שהם יהפכו למורים אפקטיביים, ובתורם, יעניקו לתלמידים שלהם את ההזדמנות ללמוד ולהתפתח כלומדים?