מורי המורים נוכח כניסתם של טכנולוגיות תקשוב שיתופיות (Web 2.0 technologies )
מילות מפתח:
יישומי ווב 2.00
מאפייני תקשוב בחינוך
מורי מורים
פדגוגיה חדשנית
שיטות הוראה
שילוב מחשב בהוראה
תהליכי התמודדות
תקשוב בחינוך
Shawn Michael Bullock
כותב המאמר , מורה מורים באוניברסיטת אונטריו ופרופסור למתמטיקה, מציג את הדילמה לגבי השפעת התקשוב על תהליכי שינוי בהוראה ובפדגוגיה. לדעתו, עד כה התקשוב החינוכי לא הצליח לשנות מהותית את החשיבה הפדגוגית בהכשרת המורים .
עתה יש ,אולי, סיכוי לשינוי דרכי ההוראה נוכח כניסתם של טכנולוגיות תקשוב שיתופיות (Web 2.0 technologies ) ורשתות חברתיות. המגמות של דינאמיקה חברתית באמצעות תקשוב חינוכי יש בהם כדי ליצור שינוי מהותי בדרכי הוראה. האתגר החינוכי הוא גיבוש והבניית הידע על בסיס תובנות משותפות של לומדים בניגוד למצב בעבר בו ההתמודדות של הלומדים הייתה אישית ולא תלויה בתובנה של עמיתים. מורי המורים צריכים להיות ראש הגשר למגמה זו .
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya