מדוע קשה לשלב תקשוב בבתי הספר?
מאת: גיל עמית
מילות מפתח:
בתי ספר
חדשנות בחינוך
סביבות למידה מתוקשבות
שילוב אינטרנט בהוראה
שילוב מחשב בהוראה
שינוי חינוכי
תהליכי התמודדות
תהליכי שינוי
ד"ר גיל עמית , אחד המומחים לטכנולוגיה חינוכית בישראל , כתב מאמרון מעניין על חידושים בחינוך ושיבושם . המחשב והרשת הם חידוש משבש למערכת החינוך, הם אמורים לטרוף את המערכת בצורה מסוימת, למשל לשנות את תפקיד המורה או לייתר חלק ממנו. ככזה יכולתו להצליח מותנית בפניה לאוכלוסיה שאיננה לקוחות המערכת הקיימת. הניסיון לשלב את הטכנולוגיה במערכת הקיימת נכשל כי היא לא נותנת עדיין מענה ראוי ללקוחות (תלמידים) הקיימים. זוהי בקצרה התיזה הבסיסית של הספר Disrupting Class ובהמשכו ניתוח מה נעשה ומה ניתן לעשות.
קישור למאמרון המלא של ד"ר גיל עמית
ראה גם :
ג'יי הורוויץ : הלוואי והתקשוב כן היה משבש
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya