לפתוח את "שער הזכוכית"


תופעת הדחייה החברתית בקרב בני אותה קבוצת הגיל מעסיקה רבות ילדים, הורים, מורים ומטפלים. מאמר זה מציג מודל טיפולי לעבודה פרטנית עם ילדים דחויים חברתית. מטרת המודל הינה חיזוק המסוגלות חברתית (Social Competence) של הילד, כלומר יכולתו להשיג תוצאות מוצלחות מן האינטראקציות עם אחרים ולהימנע מתוצאות שליליות. במאמר משולבות דוגמאות מטיפולים.

למאמר של הפסיכולוגית יעל אברהם בפורטל פסיכולוגיה עברית ברשת

    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    מרתק
    מוסבר מצוין, עם כלים פרקטיים ובניה הדרגתית ומובנת של התהליך הטיפולי.
    הדוגמאות מסבירות היטב את העבודה

    פורסמה ב 21/07/2020 ע״י עינת צדוק
    מה דעתך?

תופעת הדחייה החברתית בקרב בני אותה קבוצת הגיל מעסיקה רבות ילדים, הורים, מורים ומטפלים. מאמר זה מציג מודל טיפולי לעבודה פרטנית עם ילדים דחויים חברתית. מטרת המודל הינה חיזוק המסוגלות חברתית (Social Competence) של הילד, כלומר יכולתו להשיג תוצאות מוצלחות מן האינטראקציות עם אחרים ולהימנע מתוצאות שליליות. במאמר משולבות דוגמאות מטיפולים.

למאמר של הפסיכולוגית יעל אברהם בפורטל פסיכולוגיה עברית ברשת

    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    מרתק
    מוסבר מצוין, עם כלים פרקטיים ובניה הדרגתית ומובנת של התהליך הטיפולי.
    הדוגמאות מסבירות היטב את העבודה

    פורסמה ב 21/07/2020 ע״י עינת צדוק
    מה דעתך?