למידה בסביבה הרפתקנית
מאת: חנן יניב
מילות מפתח:
אסטרטגיות למידה שיתופית
דגמים פדגוגיים
דרכי הוראה
למידה אותנטית
למידה משמעותית
למידה פעילה
מאפיינים קוריקולריים
סביבות הוראה
סביבת הוראה-למידה
שיטות הוראה
פרופ' חנן יניב פיתח מודל של למידה בסביבה הרפתקנית (לב"ה). המודל כולל שלושה מרכיבים: אירוע, דילמה ורצף סיפורי - הרפתקה. הנחת היסוד של המודל היא כי כל תוכן יכול להפוך להרפתקה. האתגר ביצירת למידה בסביבה הרפתקנית הוא ליצור מוטיבציה פנימית, עניין, מיקוד בעשייה ומחוברות (engagement). מודל לב"ה יוצר מחוברות ללמידה, וההרפתקה מפעילה אצל הלומד מנגנוני למידה משמעותית.
דרך : הבלוג של ד"ר גילה לוי עצמון
למאמר של פרופסור חנן יניב
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya