לומדים בנעלי בית – כיתה הפוכה ב"ניפגש"
מאת: עמי סלנט
מילות מפתח:
למידה שיתופית
מיזמים מקוונים
מעורבות בלמידה
סביבות למידה מתוקשבות
פעילות מתוקשבת
רשתות חברתיות
שיטות הוראה ולמידה: כיתה הפוכה
שילוב אינטרנט בהוראה
עדכון מעניין על יוזמה פדגוגית מתוקשבת של מורה ישראלית רבת-יוזמה המלמדת בצורה מתוקשבת בסביבת הרשת החברתית ללמידה שיתופית ניפגש:
"המורה ניצה גרבר מבית הספר “רעות” מאתגרת את התלמידים שלה מכיתה ד’ בלמידה מהבית. ביחד הם החליטו על זמן נוח לכולם (אחרי החוגים והביקור אצל סבתא), יום מתאים, ואת הנושא החליטה ניצה לשמור בסוד. בשעה שמונה בערב (!) נפגשו כל התלמידים בניפגש, שם ציפתה להם המשימה הראשונה וחשיפת הנושא. פעמיים הם כבר נפגשו כך מהבית. פעם אחת לקראת יום השואה הבינלאומי ופעם שניה לכבוד ט”ו בשבט".
ראו גם:
תובנות של מורים ומחנכים מהתנסות עם "ניפגש", פלפטפורמת הלמידה החברתית לבתי הספר
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya