לבטיו של מורה להיסטוריה: ניתוח מקור היסטורי
מאת: דביר קפלן
מילות מפתח:
דרכי הוראה
הוראה בדרכי חקר
הוראת היסטוריה
היסטוריה
למידה פעילה
מאפיינים קוגניטיביים
מקורות מידע
המורה והמחנך דביר קפלן כתב מאמרון מעניין על שילוב מקורות היסטוריים בהוראת ההיסטוריה בביה"ס. כותב דביר : "בתור מורה, הגישה כלפי מקורות היסטוריים מהווה נדבך בעייתי. מחד גיסא, המקורות משרתים את ההבנה של התלמידים ומחזקים את רמת העניין שהם מפגינים בשיעורים. מאידך גיסא, הניתוח של המקורות ההיסטוריים הינו בעייתי מכיוון שהוא מכיל פרשנות רבה של התלמידים ולא תמיד התלמיד מצליח להפריד בין עובדה למסקנה."
ראה גם :
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya