לא ינום ולא ישן

ליאור, ג' (קיץ, 2015). "לא ינום ולא ישן", ריאיון מיוחד עם הנשיא לשעבר שמעון פרס. מגזין למנהלים "OpenU" בהוצאת האוניברסיטה הפתוחה, 10, 14-10.

בהסתכלי על עשרת הדברות ועל המצב הנוכחי בישראל, אני יכול לומר כי חשוב מאד לכבד את אביך ואת אמך, אבל צריך להוסיף דיבר נוסף... "כבד את בתך ואת בנך", ועל כן אני שולח מסר למחנכים, למרצים, ולסטודנטים- אנו יודעים כי קשה היום להיות צעיר או צעירה ולעמוד בתחרות מול עולם ומלואו אך החובה העיקרית היא לשמור על ערכי המוסר של כל אדם.

חובתנו כמדינה לעשות ולהתנהג באופן שונה ממה שאנו נוהגים היום. עלינו להשקיע משאבים ותקציבים גדולים הרבה יותר במורים, שיהיו גאים בעבודתם, שיהיו המקצועיים ביותר, שיוכלו להקשיב לתלמידים .עלינו להשקיע בכיתות לימוד חכמות, בתוכניות לימוד ומחקר חדשניות שיאתגרו את המחשבה וירחיבו את האופקים.

כאשר שואלים אותי בהרצאות בפני מנכ"לי חברות ההייטק הגדולות בעולם מה הייחוד במוח הישראלי ובסטארט-אפיסטים הישראלים אני אומר כי אנו לעולם איננו שבעי רצון. תמיד מחפשים את הבעיות ויחד עם זאת מוצאים להן פתרונות חדשים. כיוון וחוסר שביעות הרצון הוא חלק מה-DNA שלנו אני מאמין כי הדור הצעיר אכן ימשיך ויהיה מצוין גם בשנים הבאות וימשיך להפתיע אותנו לטובה.

לריאיון במגזין למנהלים "OpenU"

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya