יצירת אוספים דיגיטליים בגוגל פלוס וניהולם

אם תקחו את המוצרים השונים של גוגל בתוך גוגל פלוס – מדובר במוצרים נהדרים עם משתמשים רבים ברחבי העולם. אחד המוצרים החדשניים (מאי 2015) הוא מנגנון חדש ליצירת אוספים דיגיטליים וניהול פריטי מידע. למעשה, מדובר כאן במערכת לאצירת תוכן.

ניתן ליצור אוסף דיגיטלי של פריטים דיגיטליים בכל נושא או עניין (בדומה לפינטרסט). ניתן גם לעקוב אחר אוספים ספציפיים של אחרים בגוגל פלוס. היתרון הגדול כאן של גוגל פלוס הוא מערכת איחזור המידע (חיפוש מידע) של גוגל פלוס שהיא הרבה יותר מתקדמת בהשוואה לפינטרסט ובוודאי לפייסבוק.

לסקירה המלאה

ראו גם:

מאמרים נוספים של עמי סלנט בפורטל מס"ע

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya