חקר מקרה של שימוש בפייסבוק בקורס כתיבה ללומדי אנגלית כשפה זרה: הפרספקטיבה של מורה לכתיבה
מאת: Li-Tang Yu
Li-Tang Yu. "A case study of using Facebook in an EFL English writing class: The perspective of a writing teacher", JALT CALL Journal, 2014, Vol. 10 Issue 3, p189-202.
המטרה של מחקר זה הייתה לבחון את הפרספקטיבה של מורה לכתיבה לגבי שילוב של פייסבוק, אתר רשת חברתית, בקורס לכתיבה באנגלית ברמה אוניברסיטאית בטייוואן.
הנתונים כללו ראיונות עם המורה ופוסטים שנכתבו בשיעור בפייסבוק. מהתוצאות עולים שלושה נושאים לגבי השימוש בפייסבוק: ההשתתפות של הסטודנטים, הקשר בין הדיון בכיתה לדיון בפייסבוק, והמזמינות של פייסבוק. זוהו התכונות שמונחות בבסיס כל אחד מהנושאים הללו.
המחקר מספק למורים לשפות תובנות לגבי אימוץ של פייסבוק בהקשר של לומדי אנגלית כשפה זרה ותומך בהם כדי לתכנן בצורה טובה יותר את המשימות בפייסבוק.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya