חקירה ניסויית של הרצאות מוקלטות בוידאו בקורסים מקוונים
מאת: Heather Evans
מילות מפתח:
דרכי הוראה
הפקה
הרצאות מצולמות
וידאו
כיתה
למידה
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
סיכומי שיעור
סרטוני הדרכה
קורס מקוון
Evans, Heather. "An Experimental Investigation of Videotaped Lectures in Online Courses", TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning, May 2014, Vol. 58 Issue 3, p63-70.
לעתים קרובות מהללים את השימוש בקטעי וידאו של הרצאות כמדיום נהדר להוראה מקוונת.
אולם קיים מחסור במחקר הבוחן האם קטעי הוידאו טובים יותר מכלי הוראה אחרים בקורסים מקוונים.
מאמר זה בוחן האם קטעי הוידאו טובים יותר מאשר שימוש בסיכומי הרצאות ובמצגות בקורס מבוא מקוון במדע המדינה.
הממצאים מראים שקטעי הוידאו הכוללים הרצאות אינם בהכרח הכלי הטוב ביותר להוראה עבור סטודנטים הלומדים בקורס מבוא.
הסטודנטים שלמדו בקורס שלא כלל קטעי וידאו, נתנו הערכות גבוהות יותר למנחה ולקורס וקיבלו ציונים גבוהים יותר במבחנים.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya