חטיבות ביניים דורשות מהורים מחשבים ניידים
מאת: ליאור דטל
מילות מפתח:
בתי ספר
הורים
חטיבות ביניים
מאפייני תקשוב בחינוך
מחשבים ניידים
מימון
שילוב מחשבים (1:1) בכיתה
תוכניות ייחודיות
תקציב
תקשוב בחינוך
מאת: ליאור דטל
הכנסת תכניות תקשוב מתקדמות בחינוך לבתי ספר בישראל עלולה להיות גורם חיכוך בין בתי הספר ובין ההורים הנדרשים לממן לילדיהם מחשב נייד . בכתבה מתוארת התנגדות חלק מההורים לממן מחשב נייד לילידיהם כחלק מתכנית תקשוב מתקדמת שבתי הספר מנסים לקדם בשיתוף עם גורמי תקשוב מתקדמים בישראל ( ליאור דטל) .
אחת התוכניות העיקריות הפועלות בתחום, המיושמת גם בחטיבת הביניים ברעננה, היא פרויקט כתו"ם (מחשב לכיתה תלמיד ומורה) שמפעיל מכון דוידסון במכון ויצמן, בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות ומשרד החינוך. התוכנית, שהחלה לפעול ב-2004 וכוללת הטמעת מחשבים וחומרי לימוד דיגיטליים כחלק מרכזי בתוכנית הלימודים, מיושמת ב-30 בתי ספר. לפי מכון דוידסון, אשדוד וראש העין התחייבו לאמץ את התוכנית בכל חטיבות הביניים בעיר.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya