זמן גמיש תלמידים עפ"י תפיסת מקומות העבודה היצירתיים
מקור:
Google Time
Google Time
מורים איכותיים המלמדים בבתי ספר קנדיים העלו לאחרונה הצעה מעניינת לאפשר לתלמידים בבית הספר זמן גמיש בטווח של 10%-20% להתעניין ולחקור נושאים המעניינים אותם. המודל של יצירת אופק סקרנות אצל הלומדים מבוסס על אותו מודל שמקומות עבודה יצירתיים כמו גוגל ואחרים מעניקים לעובדים שלהם, כלומר מעבר לדרישות העבודה הקבועות ניתן לעובדים זמן גמיש בהיקף של 20% לחקור ולפתח נושאים המעניינים אותם. המחנכים הקנדיים הנחשבים מורים מצטיינים בתחומי יישומי המחשב בחינוך תוהים מדוע לא לנסות נוסחה זו גם בחינוך ובכך לטפח עניין ויצירתיות אצל התלמידים.
ראו גם:
Differentiation of Instruction in the Elementary Grades, Adaptive Instruction and Classroom Time
Margaret C. Wang, Herbert J. Walberg
American Educational Research Journal, Vol. 20, No. 4 (Winter, 1983), pp. 601-626
Margaret C. Wang, Herbert J. Walberg
American Educational Research Journal, Vol. 20, No. 4 (Winter, 1983), pp. 601-626
yyya
שלום רמה – ראי קישור למאמר המקורי למעלה, וקישורים נוספים בגוף הטקסט