זכרו למה התחלתן ללמד: ארבע שיטות לתמרץ ולעודד מורות מתחילות

Fields, M., & Isbell, L. (2019). Remember your "Why" to teaching! Four strategies to motivate and encourage beginning teachers. New Teacher Advocate, 26, 3, 10-11

השנים הראשונות בהוראה יכולות להיות קשות מאוד. לכן, חשוב לזכור את מקורות המוטיבציה וההשראה להיכנס לתחום, ולהפוך את זה לסרט. להלן מוצגות ארבע שיטות שיעוררו את תשוקתך למקצוע:

  1. הפיקי סרט בכיכובך! הכיני סרט בן 5-3 דקות שבו תסבירי מדוע התחלת ללמד. תוכלי להקרינו בסדנה לפיתוח מורים או בפני קולגות ולאפשר לאחרים להכירך וללמוד ממך. תוכלי להשתמש באפליקציות הבאות: imovie, Tilt-Shift Camera, VidLab או באתרים האלו: Kizoa ו-Smilebox.
  2. צפי בעצמך מלמדת! אם אין לך זמן להפיק סרט, הקליטי את עצמך באחד משיעורייך המועדפים. הווידאו הזה יעניק לך הזדמנות להתרשם ולהתפעל מעצמך.
  3. הפיצי את השראתך! נסי לחכות את הדרכים בהם אנשים נותנים לך השראה ומוטיבציה. חשבי על האנשים שאת מעריצה וזכרי שחיוכים הם "מדבקים" ומעניקים השראה. תוכלי גם לפתוח בלוג או להקים אתר אינטרנט שבו תציגי את מקורות השראתך. הנה כמה פלטפורמות לפתיחת בלוג: Edublogs, Weebly ו-Weareteachers.
  4. לחצי על הפעלה מחדש! זכרי שכל יום הוא התחלה חדשה, עם אתגרים, הזדמנויות ומטרות. שמרי על עצמך רעננה כדי ליצור אווירה בטוחה ו"מזמינה" עבור תלמידייך ותני להם לחוש שכל יום הוא עולם ומלואו. 

למאמר המלא

לקריאה נוספת

כל הטיפים שיעזרו לכם ללמד אותו חומר שוב ושוב – בלי להישחק

יומן המורה עובר לרשת

 

 

 

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya