התפתחות מקצועית של מורים באמצעות טכנולוגיות תקשוב- חקר מקרים

הביקורת החיובית פורסמה בכתב העת:
Sprague, D. (2007(. Book Review: Online Professional Development for Teachers: Emerging Models andMethods. Journal of Technology and Teacher Education, 15(1) pp. 145-149.
 
סקירת ביקורת (Book review) על ספרו האחרון של פרופסור Chris Dede העוסק בדגמים של התפתחות מקצועית של מורים באמצעות טכנולוגיות תקשוב. קובץ המאמרים בעריכתו של Dede בוחן 10 חקרי מקרה שיש בהם כדי לסייע למורים לשפר את הידע המקצועי שלהם, ההוראה והמיומנויות של המורים בתקשוב כחלק מההתפתחות המקצועית שלהם.בין הדגמים הנסקרים בספר:
א. הדגם של The EdTech Leaders Online (ETLO) program – קורס מתוקשב למחנכים ממחוזות חינוך שונים בארה"ב.
ב. תכנית The WIDE World teacher professional development program שעיקרה הקניית אסטרטגיות מחקריות לשיפור ההוראה, תוך התבססות על המודלים של גארדנר.
ג. תכנית PBS TeacherLine שנועדה לשפר את הידע התכני של המורים. ד. פרויקט The eMentoring for Student Success project- פרויקט הנחייה מתוקשב שנועד לשפר את יכולות המורים בגיל הרך, בבתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים להעביר יחידות לימוד בהוראת המדעים תוך שיתוף פעולה בין מורים וותיקים, מורים מתחילים ומדענים. כל אחד מהמורים החדשים מקבל הנחיה מתוקשבת מחונך (mentor) מנוסה, בדרך כלל מורה וותיק ומקצועי באמצעות מערכת מתוקשבת באינטרנט.
 
 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya