התנסות בלמידה המְתַוֶוכֶת
מילות מפתח:
אינטראקציה בין אישית
אינטראקציות
למידה משמעותית
למידה מתווכת
פסיכולוגיה התפתחותית
תהליכי למידה
תהליכי שינוי
באתר זה ניתן למצוא היבטים תיאורטיים עיוניים של תיאורית הלמידה המְתַוֶוכֶת (Mediated Learning Experience, MLE) מנוסחת ע"י ויגוצקי (1978), פוירשטיין (1979) ואחרים.
התיאוריה והשיטות המעשיות יסודן בתפיסה אופטימית בדבר יכולתו של הפרט להשתנות באופן משמעותי (הגישה האקטיבית - משנה). למידה מְתַוֶוכֶת עוסקת באינטראקציה בין אדם לסביבתו החברתית תרבותית.
בעבודתו הקלינית והעיונית בודד פרופ' פוירשטיין 12 קריטריונים, שבאמצעותם ניתן להגדיר את האינטראקציה כאינטראקציה מְתַוֶוכֶת. פירוט קריטריונים אלו מופיע באתר.
כמו כן, מוצגות הצעות ליישום, כפי שפותחו ע"י ד"ר קאופמן רות ופרופ' קליין פנינה.
האתר פותח ועוצב על ידי נטע פרס רפאל במסגרת קורס סמינריון: פיתוח אתר לימודים בסביבה עתירת טכנולוגיה, מכללת "אורנים", 2003, בהנחייתם המקצועית של תמי ליבנה ושבי כרמי.
yyya
האתר איננו נפתח משום מה.נא עזרתכם.תודה