התנגשות של התרבות הדיגיטלית: החינוך ה"מסיבי" בלמידה מקוונת ותרבות ה-MOOC הדיגיטלית
מאת: Jeremy Knox
מילות מפתח:
גישות פדגוגיות
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
סקוטלנד
קונסטרוקטיביזם
קורס מקוון
קישוריות
Jeremy Knox . "Digital culture clash: “massive” education in the E-learning and Digital Cultures MOOC," Distance Education, Volume 35, Issue 1, 2014
מאמר זה מנתח דוגמאות ספציפיות של השתתפות מאסיבית שנבעה מהתרבות הדיגיטלית והלמידה המקוונת באמצעות קורס MOOC מאוניברסיטת אדינבורו בשותפות עם קורסרה (Coursera).
המאמר משתמש בתוכן שנוצר על ידי הסטודנטים, בסטטיסטיקות של המשתמשים, ובנתוני סקר כדי לבחון את ההשלכות ואת ההתנסויות של השתתפות בפעילות חינוכית הכוללת עשרות אלפים של משתתפים.
פעילות זו מוצגת כדי לשקף את הגישה הקונסטרוקטיבית או את גישת ההנחייה (instructionist) לפדגוגיה.
אולם, עמדות אלה מוצעות כדי להתנגד למספר משתתפים גדול.
ההערות המסכמות מציעות שיש להסתכל בעתיד על קורס ה-MOOC מעבר לאינדיבידואליזם ולאינטרס העצמי.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya