התכנון של סביבות למידה מקוונות מפרספקטיבה של אינטראקציה

מאת: Huay Lit Woo

Woo, Huay Lit. "The Design of Online Learning Environments from the Perspective of Interaction", Educational Technology, Nov/Dec2013, Vol. 53 Issue 6, p34-38.


תכנון של סביבות למידה מקוונות הוא תהליך מורכב משום שהוא מוביל לשימוש בכלים טכנולוגיים כדי לתווך את הצורות השונות של אינטראקציה הנמצאת בתהליך הלמידה.

דרך אפשרית אחת לעזור להפחית סיבוך כזה הטבוע בצורות שונות של אינטראקציה היא להתבונן בתכנון כפעילות לפתרון בעיות.

כלומר, שתכנון מקוון יהפוך למאמץ לצמצם למינימום את בעיות התכנון ולספק פתרונות לבעיות אלה.

התהליך כולל התייחסות להמרת פעילויות מקוונות לפעילויות מקבילות של אינטראקציות פנים אל פנים, את ההתאמה של התכונות ושל ההקשרים של המכשיר הנבחר, ואת תפיסות המשתמשים לגבי המכשיר.

רא גם :

שילוב של שאלות אינטראקטיביות בסרטוני וידאו

אינטראקציה בקורס מתוקשב בלמידה מרחוק : כיצד מגבשים קורס מתוקשב דינאמי יותר ?


יצירת סרטוני YouTube אינטראקטיביים בקלות' http://portal.macam.ac.il/article/%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%a8%d7%aa-%d7%a1%d7%a8%d7%98%d7%95%d7%a0%d7%99-youtube-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%98%d7%a8%d7%90%d7%a7%d7%98%d7%99%d7%91%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a7%d7%9c%d7%95%d7%aa

 

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya