הפיכת הלמידה לאישית במקום העבודה: מחקר על תיוג דיגיטלי בתכנית להתפתחות מקצועית של מורים

Gamrat, Christopher; Zimmerman, Heather Toomey; Dudek, Jaclyn; Peck, Kyle. "Personalized workplace learning: An exploratory study on digital badging within a teacher professional development program", British Journal of Educational Technology, Nov2014, Vol. 45 Issue 6, p1136-1148.

כדי לספק הזדמנויות למידה מותאמות אישות במקום העבודה, תוכננה מערכת תיוג דיגיטלי בידי אוניברסיטה, סוכנות ממשלתית ואגודה מקצועית לאומית על מנת לתמוך ביישום ההתפתחות המקצועית של מורים.

יומני למידה של מורים (Teacher Learning Journeys) היא גישה המאפשרת למורים להתאים את התפתחותם המקצועית למקום עבודתם ולקבל החלטות לגבי איזו התפתחות מקצועית הם זקוקים, בהתבסס על התמחותם ותחומי העניין שלהם.

התיוג הדיגיטלי סיפק והעריך התנסויות בהתפתחות מקצועית מקוונת.

תוך שימוש במסגרת תיאורטית שהתמקדה בקבלת החלטות ובהתאמה כחלק מהפיכתה לאישית, החוקרים ערכו ניתוח תימאטי מונע תיאוריה לגבי ארטיפקטים של יומני הלמידה של המורים (הצהרות לגבי מטרות, ראיונות ויומני פעילות רפלקטיביים).

הנתונים נאספו מ-36 מורים שהשלימו 154 פעילויות של התפתחות מקצועית במשך שלושה חודשים. חקר המקרה התפתח מניתוח עומק של ארטיפקטים וראיונות של שמונה מורים.

תוך שימוש ביומני הלמידה של המורים ככלי להתפתחות מקצועית, המורים קיבלו החלטות בעת בחירת מטרות הלמידה שהם זיהו כרלוונטיות מבחינה אישית.

המורים התאימו את רמת ההערכה ואת העומק של התוכן הספציפי כדי להפוך את ההכשרה להתפתחות המקצועית לאישית במסגרת האילוצים של מקום העבודה.

פרויקט זה תורם למחקר עתידי המכוון להבין כיצד פעילויות הלמידה שהופכות לאישיות תומכות במורים ובלומדים מקצועיים אחרים במגוון של מקומות עבודה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

תגים דיגיטליים בחינוך

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya