הפוך על הפוך – מתי ואיך כדאי להשתמש ברעיון הכיתה ההפוכה?
מאת: חובב יחיאלי
מקורה של שיטה זו הוא בלימודי המתמטיקה, שבה מוקד הלמידה הוא בהנחלת מיומנויות, ולכן העובדה ששלב התרגול עובר להיות במרכז הבמה היא מאד משמעותית, ומשפיעה על מידת ההבנה והשליטה של הלומדים. אולם מה קורה כאשר משתמשים בשיטה זו לטובת למידה של תכנים?
לסקירה של חובב יחיאלי
ראה גם :
yyya
את תוא"ם יישמו ככה. ועוד קודם לכן, את הטלביזיה החינוכית. זה איננו יכול להיות ניצול אפקטיבי של המדיום החדש.