המעמד המדעי של תיאוריות סגנונות הלמידה

Learning Styles Theories", Teaching of Psychology, Jul2015, Vol. 42 Issue 3, p266-271.

התיאוריות של סגנונות הלמידה מציעות שאינדיבידואלים חושבים ולומדים היטב בדרכים שונות. אלו אינם הבדלים ביכולת אלא בהעדפות עבור עיבוד סוגים מסוימים של מידע או עבור עיבוד מידע באופנים מסוימים.

אם זה נכון, לתיאוריות של סגנונות הלמידה יכולות להיות השלכות חשובות עבור ההוראה משום שהישגיות התלמיד תהיה תוצר של אינטראקציה בין ההוראה לבין הסגנון של התלמיד.

יש סיבה לחשוב שאנשים רואים את התיאוריות של סגנונות הלמידה כמדויקות, אך למעשה חסרה תמיכה מדעית בתיאוריות אלה. המחברים מציעים שמומלץ להקדיש את הזמן ואת האנרגיה של המחנכים לתיאוריות אחרות שעשויות לסייע להוראה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

מחקר חדש: אין תוקף מחקרי לסוגיית סגנונות הלמידה

הויכוח לגבי תיאוריית סגנונות הלמידה נמשך : פסיכולוגים טוענים כי אין ראיה התומכת בהתאמת למידה וורבלית וויזואלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya