הליכים לגיבוש תהליך חקר של סטודנטים להוראה באמצעות תכנית פורטפוליו רפלקטיבית
מאת: Nona Lyons
מקור וקרדיט:
Lyons , Nona. "educating for inquiry through a reflective portfolio process," IN Cheryl , J. Craig and Louise F. Deretchin ( Editors ). Imagining a renaissance in teacher education, Rowan & Littlefield Education. 2008 .
המאמר הנוכחי שהוא פרק בקובץ המאמרים החדש של פרופסור Cheryl , J. Craig מציג את עיקרי התכנית החדשנית של אוניברסיטת college cork באירלנד לביסוס תהליך חקר של סטודנטים להוראה באמצעות תכנית פורטפוליו רפלקטיבית. המאמר מציג את המסגרת המושגית של ההכשרה מבוססת החקר העצמי של הסטודנטים, תמיכת מורי המורים שנדרשה בעקבות השינוי בתכנית בשנת 2002. כמו כן , מציג המאמר את תהליך הגיבוש וההתפתחות של דגם הוראה זה שיושם באמצעות פיתוח פורטפוליו וחקר עצמי של הסטודנטים להוראה כתהליך רפלקטיבי. האתגר העיקרי ביישום התכנית לא היה בהכרח עמדות הסטודנטים להוראה אלא השינוי הנדרש בחשיבה ובהיערכות הפדגוגית של מורים המורים והמרצים (Lyons , Nona ).
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya