הכשרה בניהול הכיתה של סטודנטים להוראה: סקר של דיווח עצמי לגבי התנסות בהכשרה, כיסוי תוכן ומוכנות

Christofferson, Michael; Sullivan, Amanda L. "PRESERVICE TEACHERS' CLASSROOM MANAGEMENT TRAINING: A SURVEY OF SELF-REPORTED TRAINING EXPERIENCES, CONTENT COVERAGE, AND PREPAREDNESS", Psychology in the Schools, Mar2015, Vol. 52 Issue 3, p248-264.

במחקר זה, השתתפו 157 סטודנטים להוראה מרחבי ארה"ב שענו על סקר לגבי מקורות ההכשרה שדרכם הם השיגו תוכן, ידע ומיומנויות בניהול הכיתה ועמדותיהם כלפי ההכשרה.

רוב הסטודנטים השתתפו בקורסים עצמאים בניהול הכיתה, שלגביהם הם דיווחו כי הקורסים מספקים תוכן מקיף מאוד, אך רוב המקורות שעליהם דיווחו היו עבודת שדה וחונכות.

המשתתפים דיווחו ששילוב בין אסטרטגיות דידקטיות בניהול הכיתה והכשרה מעשית קושרו עם התחושה הגבוהה ביותר של מוכנות להשתמש באסטרטגיות לניהול הכיתה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya