הטמעת תקשוב בתכנית להכשרת פרחי הוראה בראשית דרכם האקדמית
מאת: תמי ראובני , אריאל שריד
מילות מפתח:
הטמעת תקשוב בכיתה
הכשרת מורים
ידע פדגוגי משולב
יזמות חינוכית
למידת פרחי הוראה
סביבות למידה מתוקשבות מסוג Moodle
פדגוגיה מתוקשבת
פעילויות מתוקשבות
ראובני, ת' ושריד, א' (2017). הטמעת תקשוב בתכנית להכשרת פרחי הוראה בראשית דרכם האקדמית. דפי יוזמה, 9, 37-25.
המאמר מציג יוזמה להטמעת פדגוגיה תקשובית בקרב הסגל והסטודנטים של שנתון א בתכנית לחינוך לבית הספר היסודי במכללת לוינסקי. במאמר נתאר את היוזמה, נציג דוגמאות לשימוש בתקשוב בקורס הליבה[1] תוך התמקדות בכמה פעילויות וכלים שנעשה בהם שימוש לקידום עקרונות פדגוגיים מרכזיים. לבסוף, נציג עקרונות שלאורם ניתן לקדם שימוש אופטימלי בכלי תקשוב בתכניות להכשרת מורים.
___________
- "חקר ההתנסות" הנו קורס ליבה בתכנית ההכשרה, ותכליתו להקנות כלים, ידע וסביבת למידה תומכת לקידום ההתפתחות המקצועית של הסטודנטים וכן לקדם חקר מקרה (action research) על אודות תהליכי ההוראה של הסטודנטים במסגרת התנסותם המעשית בבית הספר. בשנתון א המיקוד הנו על תכנון וקיום מפגשי למידה פרטניים עם תלמיד יחיד.
המאמר המלא מופיע כקובץ PDF בטור המידע מצד שמאל ("חומרים נוספים").
ראו גם:
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya