הוראה בכיתות מחשבים ניידים ( מחשבים 1:1 ) מסלול ניסיוני בהכשרת מורים בארה"ב
מאת: Loretta Donovan , Tim Green
מילות מפתח:
הכשרת מורים
מאפייני תקשוב בחינוך
מחשבים ניידים
סטודנטים להוראה
פרחי הוראה
שילוב מחשב בהוראה
שילוב מחשבים (1:1) בכיתה
מקור וקרדיט :
Donovan, Loretta; Green, Tim "One-to-One Computing in Teacher Education: Faculty Concerns and Implications for Teacher Educators", Journal of Digital Learning in Teacher Education, v26 n4 p140-148 Sum 2010
בשעה שיותר ויותר בתי ספר בעולם וגם בארץ עוברים להוראה בכיתות מחשבים ניידים ( מחשבים 1:1 ), היה צפוי שתתחיל היערכות גם במכללות ובאוניברסיטאות להכשרת מורים בכיוון דומה. ואכן, המחקר הנוכחי מדווח על היערכות שהחלה באוניברסיטה גדולה המכשירה מורים בארה"ב כבר בשנת 2007 . כיתה מתוקשבת ייעודית של 27 סטודנטים להוראה המתכשרים לבתי ספר יסודיים הוקמה , וצוות מתוגבר של מורי מורים ומדריכים פדגוגיים המתמחים בפדגוגיה ותקשוב ליוו את התכנית הייעודית. המאמר בוחן את התנהלות התכנית הייעודית, ההיערכות שנדרשה לרוחב המחלקות המכשירות מורים במוסד ,תפיסות פדגוגיות מנחות , מוכנות מורי המורים, מעורבות מורי המורים, והלקחים הראשוניים שניתן להפיק ממסלול ייעודי זה .
למאמר המלא עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya